Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα κενά σε διδακτικό προσωπικό ή πως η διοίκηση επιχειρεί να διαλύσει τα σχολεία.


 

Ε΄ ΕΛΜΕ ΑΝΑΤ.ΑΤΤΙΚΗΣ ΠΑΛΛΗΝΗ 6.2.2013


ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

  • Έξι (6) μήνες μετά την έναρξη των μαθημάτων το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει σκοπό να καλύψει τα κενά σε διδακτικό προσωπικό. Σκάνδαλο είναι και όχι απλή είδηση το γεγονός ότι υπάρχουν σχολεία στα οποία δεν έχει αρχίσει ακόμη η διδασκαλία κάποιων μαθημάτων.
  • Η διοίκηση επιχειρεί να καλύψει τα κενά με συγχωνεύσεις τμημάτων , με μείωση των ωρών διδασκαλίας, δηλ. με τροποποίηση του αναλυτικού προγράμματος, με μετακινήσεις μαθητών και καθηγητών, με καταργήσεις κάποιων μαθημάτων, ή με την εκ περιτροπής διδασκαλία κάποιων μαθημάτων(!) στο ίδιο σχολείο, ή με ανάθεση υπερωριών.
  • Η πολιτική αυτή του Υπουργείου παιδείας δε λαμβάνει υπόψη τις ολέθριες παιδαγωγικές και ψυχολογικές συνέπειες για τους μαθητές από την αλλαγή διδασκόντων στη μέση της χρονιάς, από τις συγχωνεύσεις τμημάτων, από τη μη διδασκαλία κάποιων μαθημάτων .
  • Μπορεί η τρόικα και το Υπουργείο παιδείας να ενδιαφέρονται μόνο για την αφαίμαξη του λαού, αδιαφορώντας για τη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης και υγείας, αλλά εμείς έχουμε παιδαγωγική ευθύνη απέναντι στους μαθητές μας και δε θα συναινέσουμε στον ευτελισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας και στην υποβάθμιση της διδασκαλίας κάποιων μαθημάτων, επειδή η πολιτεία αρνείται να διορίσει εκπαιδευτικούς.
  • Το Δ.Σ της Ε' ΕΛΜΕ καλεί τους συλλόγους διδασκόντων και τους διευθυντές των σχολείων σε συνεργασία με τους συλλόγους γονέων και τους μαθητές να μην αποδεχθούν συγχωνεύσεις τμημάτων, τροποποίηση- κατά παράβαση του ισχύοντος νομικού πλαισίου- του αναλυτικού προγράμματος, μετακινήσεις συναδέλφων, 6 μήνες μετά την έναρξη μαθημάτων. Καλεί επίσης τα μέλη του ΠΥΣΔΕ να μην υλοποιήσουν απόφαση του Υπουργείου παιδείας που θα δυναμιτίσει τις σχέσεις μεταξύ όλων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας, παίρνοντας αποφάσεις που μας εκθέτουν στα μάτια των μαθητών μας.
  • Είναι υποκρισία να επικαλείται η διοίκηση το συμφέρον και την ισότιμη μεταχείριση όλων των μαθητών ,για να δικαιολογήσει τις περικοπές των ωρών διδασκαλίας, όταν ή ίδια η διοίκηση επί 6 μήνες αδιαφορεί για τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό και προτάσσει τη δημοσιονομική προσαρμογή από το συμφέρον των μαθητών. Είναι επίσης υποκρισία από τη μία η κυβέρνηση να επιστρατεύει απεργούς επικαλούμενη λόγους δημοσίου συμφέροντος και από την άλλη να επιδεικνύει τέτοιο έλλειμμα ευαισθησίας, ομολογώντας με κυνισμό ότι από τα 1600 κενά θα καλυφθούν μόνο 124. Η εκπαίδευση των παιδιών του ελληνικού λαού δεν άπτεται του δημοσίου συμφέροντος;
  • Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ στηρίζει και είναι στο πλευρό του συλλόγου των διδασκόντων του 1ου ΕΠΑΛ Κορωπίου, που δεν αποδέχεται πρόταση της διοίκησης για μείωση των ωρών διδασκαλίας στο μάθημα της φυσικής ή για εκ περιτροπής διδασκαλία του μαθήματος.
  • Τα κενά να καλυφθούν με διορισμούς. Όχι στη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης.


     

    Η πρόεδρος Ο γραμματέας

    Άννα Μπαχτή Πάνος Μιχαλόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ Ε ΕΛΜΕ ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ - ΠΕΜΠΤΗ 3/10/2024 - ΩΡΑ 13:30 - 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ

Όλοι και όλες στην έκτακτη Γενική Συνέλευση της Ε΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Ανατολικής Αττικής την Πέμπτη, 3/10/2024, ώρα 13.30, στο 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Παλλήνης Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ε΄ ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής, εν όψει της Γ.Σ Προέδρων της ΟΛΜΕ το Σάββατο 5/10/2024, καλεί σε έκτακτη Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΕ, την Πέμπτη 3/10/2024, ώρα 13.30, στο 1ο Γυμνάσιο Παλλήνης . Απέναντι στην επίθεση της κυβέρνησης: Ø στη δημόσια εκπαίδευση, την εργασία μας και στα δημοκρατικά –συνδικαλιστικά δικαιώματά μας. Αγωνιζόμαστε: Ø για αξιοπρεπείς μισθούς κι όχι μισθούς πείνας. Απαιτούμε λύση:   Ø στο πρόβλημα της ακρίβειας. Ø στο πρόβλημα της στέγης των νεοδιόριστων και αναπληρωτών. Συσπειρωνόμαστε στο σωματείο μας: Ø ενημερωνόμαστε για τα δικαιώματα μας και συζητάμε συλλογικά.   Ø οργανώνουμε τον αγώνα για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου,  της δουλειάς, και της ζωής μας. Ø Συνεχίζουμε τον αγώνα για αποτροπή της αξιολόγησης. Παρακαλούμε πολύ τους/τις Διευθυντές/τριες των σχολείων να διευκολύνουν τους ...

Καταγγελία κατά του προϊσταμένου του 1ου Γραφείου

Ε' ΕΛΜΕ ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΠΑΛΛΗΝΗ 31.5.2011 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Το Δ.Σ της Ε' ΕΛΜΕ Ανατ.Αττικής με ανακοίνωση της 17 ης Μαΐου κατήγγειλε τον προϊστάμενο του 1 ου Γραφείου για την ακύρωση πρακτικού του 2 ου Γυμνασίου Παιανίας και τη διευθύντρια του ιδίου σχολείου για ανεπίτρεπτη λογοκρισία σε υπόμνημα που κατέθεσε συνάδελφος, για να καταχωριστεί στο βιβλίο πράξεων του συλλόγου. Εφόσον ο σύλλογος διδασκόντων συγκλήθηκε νόμιμα από τη διευθύντρια του σχολείου και δεν τέθηκε θέμα νομιμότητας ούτε από την ίδια, ούτε από άλλο μέλος του συλλόγου διδασκόντων, έπρεπε να καταχωριστούν οι απόψεις των συναδέλφων και, μετά την έγκριση του πρακτικού, η απόφαση του συλλόγου είναι έγκυρη και από κανένα νόμο δεν προβλέπεται η υποβολή της πράξης του συλλόγου στον προϊστάμενο του Γραφείου για έγκριση. Η ακύρωση της πράξης του συλλόγου διδασκόντων από τον προϊστάμενο του γραφείου είναι μη σύννομη. Ο προϊστάμενος του Γραφείου διέπραξε σοβαρότατο ατόπημα και θ...

ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΕΛΜΕ - 24/9/2024

Οι εξελίξεις των τελευταίων ημερών αποτυπώνουν με εμφατικό τρόπο τη σφραγίδα των γεωπολιτικών συγκρούσεων αλλά και της αντιπαράθεσης της αξίας του ανθρώπου με την κυριαρχία της βίας. Αυτές τις ημέρες η σημασία της ειρήνης είναι πιο ισχυρή από ποτέ και η ανάγκη για την προάσπιση της πρέπει να γίνει κυρίαρχη επιδίωξη. Η Ελλάδα του σήμερα βιώνει μια ιδιόμορφη πραγματικότητα όπου αποκλεισμοί και ευημερία συνυπάρχουν για τους πολλούς και τους λίγους αντίστοιχα και διαμορφώνουν μια νέα πραγματικότητα, αυτή των κοινωνικών ανισοτήτων που διαρκώς βαθαίνουν και οξύνονται.   Στον χώρο της Παιδείας κυρίαρχη διάσταση της κυβερνητικής  πολιτικής είναι η επίδειξη ενός αυστηρού διοικητισμού  ο οποίος συμπληρώνεται από τη διάθεση ποινικοποίησης της συνδικαλιστικής δράσης.   Η επιλογή της ανάδειξης της αξιολόγησης ως η απάντηση σε όλες τις κακοδαιμονίες της εκπαίδευσης και η άρνηση υιοθέτησης πολιτικών που θα αλλάξουν πραγματικά τις συνθήκες άσκησης του εκπαιδευτικού έργου φανερώνει τ...